Proces rekrutacji za pośrednictwem Internetu składa się z następujących faz:
- Rejestracji w systemie informatycznym
- Uzupełnienia wymaganych danych
Po dokonaniu rejestracji kandydat musi zgłosić się osobiście do Punktu Rekrutacyjnego
w siedzibie Uczelni w celu złożenia kompletu podpisanych dokumentów. Należy zabrać ze sobą:
- wypełnione i podpisane podanie o przyjęcie na studia (do pobrania ze strony internetowej zakładka rekrutacja/dokumenty),
- wypełnioną i podpisaną kartę ewidencyjną kandydata (do pobrania ze strony internetowej zakładka rekrutacja/dokumenty),
- dowód wpłaty rekrutacyjnej do wglądu,
- na studia I stopnia kserokopię świadectwa dojrzałości – (oryginał do wglądu),
- na studia II stopnia kserokopię odpisu dyplomu ukończenia studiów I stopnia i kserokopię suplementu (oryginały do wglądu),
- 2 fotografie (kolorowe) o wymiarach 37x50 mm podpisane imieniem i nazwiskiem,
- kandydaci na kierunki: pielęgniarstwo - dodatkowo orzeczenie lekarskie lekarza medycyny pracy dotyczące kształcenia i nauki zawodu na wybranym kierunku (skierowanie do pobrania ze strony internetowej zakładka rekrutacja/dokumenty lub w Punkcie Rekrutacyjnym)
UWAGA:
Warunkiem przyjęcia na studia jest osobiste zgłoszenie do Punktu Rekrutacyjnego, kandydaci którzy dokonali tylko rejestracji on-line nie będą brani pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.